Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu realizuje projekt pn. Zintegrowany Program Rozwoju Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Celem głównym projektu jest wzrost jakości i efektywności kształcenia oraz procesów zarządzania w WSB z siedzibą w Poznaniu. Projekt skierowany jest do studentów oraz kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej uczelni i obejmuje:
- realizację wsparcia dla studentów w postaci szkoleń certyfikowanych i zajęć warsztatowych rozwijających kompetencje, wizyt studyjnych, spotkań z pracodawcami w ramach form aktywności wynikających ze współpracy uczelni z pracodawcami;
- realizację staży krajowych dla studentów;
- realizację warsztatów podnoszących kompetencje kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej;
- wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania oraz zarządzanie informacją w celu doskonalenia jakości kształcenia.
Realizacja projektu przyczyni się do:
- podniesienia kompetencji zawodowych, informatycznych, komunikacyjnych oraz przedsiębiorczych studentów WSB i w konsekwencji do zwiększenia ich efektywności zatrudnieniowej;
- podniesienia kompetencji zawodowych studentów WSB, odpowiadającym potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa, co wpłynie na ich efektywność zatrudnieniową;
- wsparcia procesów kształcenia i zarządzania na WSB, w tym podniesienia kompetencji osób należących do kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej.
Poprzez powyższe działania i założone efekty projekt realizuje cele Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, a w szczególności: Podniesienie kompetencji osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym, odpowiadającym potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.
Wartość projektu ogółem: 8 243 883,64 zł, obejmuje:
Wartość dofinansowania: 7 996 567,10 zł
Wartość dofinansowania z Unii Europejskiej: 6 947 945,13 zł
Okres realizacji: od 1 maja 2019 r. do 30 października 2023 r.
Kierownik projektu: mgr Justyna KASPROWICZ
Oferowane szkolenia, szkolenia certyfikowane, warsztaty
organizowane w ramach projektu
Dla Studenta
Dla Kadry
- Informacje o ścieżkach szkoleniowych
- Szczegółowy opis ścieżek szkoleniowych
Zapraszamy do udziału w szkoleniach, które realizujemy w ramach projektu
„Zintegrowany program rozwoju Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu”
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Szkolenia skierowanie są dla kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu, zatrudnionej na umowę o pracę, posiadającej staż pracy od roku do ponad 30 lat, przy czym kadra dydaktyczna może być także zatrudniona na umowę cywilno-prawną pod warunkiem, że będzie mogła wykorzystać nabyte umiejętności w praktyce podczas prowadzonych zajęć ze studentami przez co najmniej 1 semestr.
DLACZEGO WARTO?
Dzięki udziałowi w naszym projekcie wyróżnisz się z tłumu kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu.
ZYSKASZ
- Większą efektywności w procesie kształcenia.
- Podniesiesz kompetencje.
- Większą jakości w procesie zarządzania.
- Międzynarodowe certyfikaty.
Po zakończeniu szkoleń i warsztatów otrzymacie Państwo zaświadczenia ich ukończenia wydane przez lidera w branży szkoleniowej – Asseco Data Systems.
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Należy złożyć dokumenty zgłoszeniowe pocztą tradycyjną lub elektroniczną email: [email protected]:
- Po przesłaniu dokumentów zgłoszeniowych, doradca zawodowy poprosi Cię o wypełnienie testu wejścia w celu wykonania bilansu kompetencji, który pomoże wybrać ścieżkę szkoleniową.
- Na podstawie powyższych dokumentów i bilansu kompetencji Komisja rekrutacyjna dokona oceny punktowej.
- Wszystkie osoby, które złożyły dokumenty rekrutacyjne zostaną poinformowane o wyniku rekrutacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Masz pytania? Napisz: [email protected]
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek XV
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek XIV
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek XIII
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek XII
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek XI
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek X
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek IX
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek VIII
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek VII
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek VI
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek V
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek IV
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek III
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek II
- Terminy rekrutacji i harmonogram ścieżek I
- Szczegółowy opis ścieżek szkoleń
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału w projekcie (PDF)/ (DOCX)
- Oświadczenie Uczestnika/czki projektu o praktycznym wykorzystaniu zdobytych kompetencji/kwalifikacji (dotyczy kadry dydaktycznej) (PDF) /(DOCX)
- Umowa szkoleniowa (DOCX) / (PDF)
- Oświadczenie o wykorzystaniu osiągniętych kompetencji dydaktycznych w procesie kształcenia (PDF) / (DOCX)
Zapoznaj się z Regulaminem klikając w poniższy link:
Zapraszamy do udziału w szkoleniach, które realizujemy w ramach projektu
„Zintegrowany program rozwoju Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu”
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Szkolenia skierowane są do studentów wszystkich wydziałów Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, stopnia pierwszego i drugiego, na kierunkach: Zarządzanie, Pedagogika, Psychologia, Bezpieczeństwo Narodowe, Bezpieczeństwo Zdrowotne, Bezpieczeństwo Wewnętrzne, Bezpieczeństwo Publiczne, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
DLACZEGO WARTO?
Dzięki udziałowi w naszym projekcie wyróżnisz się z spośród tłumu osób poszukujących pracy.
ZYSKASZ
- Znacznie większe szanse na rynku pracy.
- Dodatkowe kompetencje zawodowe.
- Międzynarodowe certyfikaty
Po zakończeniu szkoleń i warsztatów otrzymacie Państwo zaświadczenia ich ukończenia wydane przez lidera w branży szkoleniowej – Asseco Data Systems.
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Należy złożyć dokumenty zgłoszeniowe pocztą tradycyjną lub elektroniczną email: [email protected]
-
- Formularz zgłoszeniowy (pobierz) oraz umowa dwustronna (pobierz)
- Załączniki do umowy:
- Skan/kopie karty KOOS;
- Kopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeżeli dotyczy).
- Formularz zgłoszeniowy (pobierz) oraz umowa dwustronna (pobierz)
2. Po przesłaniu dokumentów zgłoszeniowych, doradca zawodowy poprosi Cię o wypełnienie testu wejścia w celu wykonania bilansu kompetencji, który pomoże wybrać ścieżkę szkoleniową.
3. Na podstawie powyższych dokumentów i bilansu kompetencji Komisja rekrutacyjna dokona oceny punktowej.
4. Wszystkie osoby, które złożyły dokumenty rekrutacyjne zostaną poinformowane o wyniku rekrutacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Masz pytania? Napisz: [email protected].
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Analiza i przetwarzanie danych w MS Excel
- Terminy rekrutacji na zajęcia z pracodawcą
- Terminy rekrutacji na szkolenia realizowane w I kwartale 2023
- Terminy rekrutacji na wizytę studyjną
- Terminy rekrutacji na szkolenia realizowane w IV kwartale 2022
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji II
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Specjalista ds. zarządzania dostawcami w projektach IT
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Team Leader V
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Team Leader III, Analityk danych III, Team Leader IV
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Team Leader I/II
- Terminy rekrutacji na ścieżki szkoleniowe Analityk danych I/II i Menedżer projektu I/II
- Informacje o ścieżkach szkoleniowych
- Szczegółowy opis ścieżek szkoleń
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
- Formularz zgłoszeniowy
- Umowa dwustronna
- Załączniki do umowy:
DLA KOGO?
Staże skierowane są do studentów z wydziałów: Poznania, Gliwic i Gdańska Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, studiów stacjonarnych, stopnia pierwszego, semestru IV i VI, kierunku: Psychologia, Bezpieczeństwo Narodowe, Bezpieczeństwo Wewnętrzne, którzy zaliczyli w terminie przewidzianym regulaminem studiów semestry poprzedzające Staż i dostali wpis na IV i VI semestr studiów I stopnia.
Staże odbywać się będą w dwóch edycjach: w 2021 r. (I edycja) i 2022 r. (II edycja).
Projekt przewiduje objęcie wsparciem 38 studentów/ek, (12 kobiet oraz 26 mężczyzn).
W sytuacji większej liczby kandydatów spełniających warunki rekrutacji, pod warunkiem powstania oszczędności w projekcie, które umożliwią sfinansowanie dodatkowych staży, możliwe jest zwiększenie liczby osób objętych wsparciem. Za staż wypłacane jest wynagrodzenie. Dodatkowo, stażysta/ka może ubiegać się o zwrot kosztów dojazdów i noclegu.
DLACZEGO WARTO?
Dzięki udziałowi w naszym projekcie wyróżnisz się spośród tłumu osób poszukujących pracy.
ZYSKASZ
- Znacznie większe szanse na rynku pracy.
- Dodatkowe kompetencje zawodowe.
- Doświadczenie zawodowe.
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Należy złożyć dokumenty zgłoszeniowe pocztą tradycyjną oraz elektroniczną email: [email protected]
- Formularz zgłoszeniowy do Projektu pobierz
- Formularz osobowy pobierz
- Oświadczenie Uczestnika Projektu POWER pobierz
- Kopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeżeli dotyczy)
- Zakwalifikowanie Uczestnika Projektu do odbycia stażu odbywa się według kolejności umieszczenia na liście rankingowej, utworzonej na podstawie algorytmu kryteriów formalnych i punktowanych.
O Staż nie może ubiegać się:
- Student/ka, który/a nie został/a wpisany/a na IV i VI semestr studiów I stopnia.
- Student/ka przebywający na urlopie zdrowotnym, opiekuńczym lub okolicznościowym.
Studenci/tki którzy zostali wpisani/e warunkowo na IV i VI semestr studiów I stopnia mogą uczestniczyć w Stażach jedynie w przypadku nie wypełnienia limitu miejsc stażowych przez studentów, którzy uzyskali wszystkie zaliczenia modułów w terminie.
- Na podstawie powyższych dokumentów, w tym dokumentów wskazanych
w Regulaminie i rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja rekrutacyjna dokona oceny punktowej. - Wszystkie osoby, które złożyły dokumenty rekrutacyjne zostaną poinformowane o wyniku rekrutacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Masz pytania? Napisz: [email protected].
PROGRAM STAŻY DLA STUDENTÓW 2021 – REKRUTACJA (pdf)
Refundacja kosztów (pdf)
Regulamin organizacji stażu studenckiego POWR (pdf)
- Załącznik nr 1 Formularz zgłoszeniowy do Projektu
- Załącznik nr 1.1 Formularz osobowy do Projektu
- Załącznik nr 1.2 Oświadczenie Uczestnika Projektu POWER
- Załącznik nr 1.3 Ocena rozmowy kwalifikacyjnej
- Załącznik nr 1.4 Oświadczenie o znajdowaniu się w trudnej sytuacji materialnej
- Załącznik nr 2 Umowa o staż
- Załącznik nr 2.1 Indywidualny Program Stażu
- Załącznik nr 2.2 Oświadczenie do celów ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Załącznik nr 2.3 Dziennik Stażu
- Załącznik nr 2.4 Listy obecności
- Załącznik nr 2.5 Karta czasu pracy
- Załącznik nr 2.6 Zaświadczenie o realizacji Stażu
- Załącznik nr 2.7 Sprawozdanie końcowe z realizacji Stażu
- Załącznik nr 2.8.1 Efekty kształcenia dla kierunku BN I stopień 2018 Gliwice
- Załącznik nr 2.8.2 Efekty kształcenia dla kierunku BN I stopień 2018 Poznań
- Załącznik nr 2.8.3 Efekty kształcenia dla kierunku PS I stopień 2018 Poznań
- Załącznik nr 2.8.4 Efekty kształcenia dla kierunku BW I stopień 2019 Gdańsk
- Załącznik nr 2.8.5 Efekty kształcenia dla kierunku BW I stopień 2018 Gdańsk
- Załącznik nr 2.8.6 Efekty kształcenia dla kierunku PS I stopień 2018 Gdańsk
- Załącznik nr 2.8.7 Efekty kształcenia dla kierunku PS I stopień 2019 Gliwice
- Załącznik nr 2.8.8 Efekty kształcenia dla kierunku BN I stopień 2019 Gliwice
- Załącznik nr 2.8.9 Efekty kształcenia dla kierunku PS I stopień 2019 Poznań
- Załącznik nr 2.8.10 Efekty kształcenia dla kierunku PS I stopień 2019 Gdańsk
- Załącznik nr 2.9 Oświadczenie stażysty
- Załącznik nr 3 Wniosek o wypłatę wynagrodzenia (stypendium)
- Załącznik nr 4 Wniosek o zwrot kosztów noclegu
- Załącznik nr 5 Wniosek o zwrot kosztów dojazdów
- Załącznik nr 6 Oświadczenie o rezygnacji z udziału w projekcie
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry: Praca grupowa (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry : Długotrwały kryzys (pandemia)– znaczenie dla zdrowia fizycznego i psychicznego, natura i rola długotrwałego stresu, metody niwelowania psychologicznych skutków kryzysu (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry : Praktyczne zarządzanie projektem i kapitałem ludzkim w ramach cyklu realizacji projektów z funduszy UE (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry : Zdalne konsultacje (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry : Obsługa osób będących świadkami działań wojennych dotkniętych, zaburzeniami adaptacyjnymi (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry dydaktycznej: Porządkowanie materiałów i notatek z zajęć, Tworzenie interaktywnych materiałów edukacyjnych (pdf)
- Lista osób przyjętych na zajęcia z pracodawcą 2 (pdf)
- Lista osób przyjętych na zajęcia z pracodawcą (pdf)
- Lista osób przyjętych na wizyty studyjne (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenie Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Audytor wewnętrzny ISO/IEC 27001 dn. 17.12.2022 (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: PRINCE2® Foundation 03.12.2022 (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową Ochrona danych osobowych dla Inspektorów Ochrony Danych 26.11.2022 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenie dla Kadry dydaktycznej – Prowadzenie skutecznych prezentacji i wystąpień publicznych (17-18.11.2022)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji II 08.10.2022 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenie dla Kadry dydaktycznej – Podpis elektroniczny na uczelni (22.09.2022)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry kierowniczej i administracyjnej VI – Analiza danych biznesowych, Power Pivot , Wizualizacja danych biznesowych (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenie Długotrwały kryzys (pandemia) – znaczenie dla zdrowia fizycznego i psychicznego, natura i rola długotrwałego stresu, metody niwelowania psychologicznych skutków kryzysu // Efektywne kierowanie i motywowanie zespołu – kompetencje miękkie w czasie kryzysu (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry dydaktycznej II – Platforma Edukacyjna – Administrowanie Portalem Edukacyjnym (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji II – 10.03.2022 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry kierowniczej i administracyjnej IV: Platforma Edukacyjna – Administrowanie Portalem Edukacyjnym, System Zarządzania Informacją i Badań Ankietowych jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów informacji, System Rekrutacji Studentów jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów rekrutacji (pdf)
- Lista rankingowa studentów przyjętych na staż II (pdf)
- Lista osób przyjętych i rezerwowych na ścieżkę szkoleniową: Team Leader V 25.10.2021 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji 25.10.2021 r. (pdf)
- Lista rankingowa studentów przyjętych na staż (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Team Leader IV 08.05.2021 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry kierowniczej i administracyjnej III „Zarządzanie projektami” od 27.04.2021 (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry dydaktycznej II: ABC e-learningu , Przygotowanie metodyczne do prowadzenia szkoleń on-line, Tworzenie materiałów e-learning , Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami szkoleń od 06.05.2021 (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową Analityk danych 28.04.2021 (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry kierowniczej i administracyjnej: MS Excel w pracy rektoratu i dziekanatu, MS Word w pracy rektoratu i dziekanatu od 04.02.2021 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Team Leader 04.02.2021 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry dydaktycznej: Zasady tworzenia efektownych prezentacji, Pozostałe narzędzia prezentacyjne (SWAY, PREZI), Wykorzystanie gotowej biblioteki wzorcowych slajdów do tworzenia prezentacji od 26.11.2020 (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Analityk danych 09.05.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Menedżer pojektu 11.05.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Analityk danych 16.05.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową Menedżer projektu 27.05.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na ścieżkę szkoleniową: Team Leader 05.11.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych i rezerwowych na ścieżkę szkoleniową: Team Leader 07.11.2020 r. (pdf)
- Lista osób przyjętych na szkolenia dla Kadry kierowniczej i administracyjnej: Dokumenty i arkusze w Office 365, Komunikacja i organizacja pracy, Praca w chmurze od 01.12.2020 r. (pdf)
- Tłumaczenia strony internetowej na j. ukraiński w celu ułatwienia dostępu do informacji na temat oferty edukacyjnej studentom z Ukrainy
- Rozeznanie rynku – na zrealizuję szkoleń z zakresu obsługi osób będących świadkami działań wojennych dotkniętych zaburzeniami adaptacyjnymi
- Rozeznanie rynku – na sprzedaż mikrofonów
- Rozeznanie rynku – na sprzedaż głośników
- Rozeznanie rynku – na sprzedaż kamery do systemu wideokonferencji
- Rozeznanie rynku – na sprzedaż urządzeń do systemu wideokonferencyjnego
- Rozeznanie rynku – na sprzedaż oprogramowania do systemu wideokonferencji
- Rozeznanie rynku – na zrealizuję warsztatu z zakresu zarządzania projektem i kapitałem ludzkim w ramach cyklu realizacji projektów z funduszy UE.
- Rozeznanie rynku – na realizację warsztatu z zakresu znaczenia dla zdrowia fizycznego i psychicznego długotrwałego kryzysu, metod niwelowania psychologicznych skutków kryzysu, z efektywnego kierowania i motywowania zespołu.
- Rozeznanie rynku – doradca zawodowy/psycholog
- Program staży dla studentów – Instytucje
- Program staży dla studentów – Studenci
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.