Autokreacja i budowanie wizerunku
STUDIA PODYPLOMOWE
CEL STUDIÓW
Dwusemestralne studia podyplomowe (niestacjonarne) na kierunku Autokreacji i budowania wizerunku mają na celu uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu transgresji i zarzadzania zmianą, podstaw komunikacji interpersonalnej. Zdobyta wiedza pozwoli na rozwinięcie umiejętności kształtowania i kierowania własnym wizerunkiem. Celem studiów jest wzbogacenie kandydata w warsztat potrzebny na poziomie pracy psychologicznej, doradczej jak również konsultingowej, w której to wizerunek pełni istotna kwestię.
Po kierunku Autokreacji i budowania wizerunku będziesz specjalistą w obszarze kreacji i budowania wizerunku w sferze doradczej, konsultingowej, co pozwoli Tobie na znalezienie zatrudnienia m. in. w:
- w branży zajmującej się kreowaniem wizerunku i wizażu,
- agencjach i magazynach związanych z modą,
- jako stylista, doradca zajmujący się kreowaniem wizerunku firmy i osób,
- jako indywidualny przedsiębiorca: właściciel marki,
- w obszarach zajmujących się współpracą z instytucjami bądź osobami przy kształtowaniu skutecznej komunikacji oraz budowaniu wizerunku,
- w obszarze szeroko pojętej psychologii i pedagogiki (zajmujących się budowaniem i wzmacnianiem motywacji, pracą nad emocjami)
- jako coach, mentor, tutor.
W programie studiów m. in.:
- Autokreacja stylu odżywiania się,
- Coaching, mentoring i tutoring,
- Formy treningu indywidualnego,
- Język angielski w coachingu, mentoring i tutoring,
- Kompetencje emocjonalne i komunikacja interpersonalna,
- Moda, wizaż i stylizacja,
- Podstawy odnowy biologicznej,
- Psychologia emocji i motywacji,
- Psychologia kognitywistyczna,
- Psychologia społeczna w social mediach,
- Teoria i praktyka wpływu społecznego i manipulacji,
- Transgresja i zarządzanie zmianą,
- Żywność funkcjonalna i wygodna.
DLA KOGO?
Studia są przeznaczone dla absolwentów studiów wyższych z dyplomem co najmniej licencjata:
- osób, które pracowały, pracują lub zamierzają podjąć pracę w obszarze kreowania wizerunku, wizażu, obszarach kładących duży nacisk na komunikację społeczną szczególnie absolwentów kierunków, takich jak: psychologia, pedagogika, kosmetologia, bezpieczeństwo zdrowotne, zdrowie publiczne itp.
- osób pragnących kształtować swój wizerunek, zarówno w sferze zawodowej, szczególnie w zawodach, których istotnym elementem są wystąpienia publiczne, jak i tych, które chcą pracować nad autoprezentacją z powodów osobistych
- do menedżerów, dyrektorów, kierowników, doradców, pracowników marketingu i promocji.
- osób zainteresowanych tematyką, chcących doskonalić swoje kompetencje.
WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest:
- uzyskanie zaliczeń oraz zdanie egzaminów określonych w planie studiów;
- pozytywna ocena z egzaminu dyplomowego;
- uregulowanie opłat za studia, o których mowa w Regulaminie Studiów Podyplomowych.
OPŁATY ZA STUDIA
Opłata miesięczna: 530 zł; semestralna: 2960 zł; jednorazowa: 5750 zł