Specjalność: Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu

STUDIA I STOPNIA

Dlaczego warto wybrać specjalność: Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu?

Komunikacja Wizerunkowa, czyli sztuka efektywnego przekazywania informacji, stanowi kluczowy element w biznesie i zarządzaniu. W dzisiejszym świecie, budowanie skutecznego wizerunku to nie tylko wyraz marki, ale również klucz do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa.

Dołącz do WSB, aby poszerzyć swoje umiejętności w obszarze Komunikacji wizerunkowej w zarządzaniu, oferowanym w ramach kierunku Zarządzanie.

Nasza specjalność koncentruje się na:

  • Projektowaniu i promowaniu spójnego wizerunku firmowego, przy wykorzystaniu różnorodnych środków przekazu, od tradycyjnych po cyfrowe.
  • Poznawaniu tajników autoprezentacji i prezentacji danych, co umożliwia skuteczną prezentację siebie i swoich pomysłów, co stanowi kluczową umiejętność w świecie biznesu.
  • Poznawaniu zasad etycznej komunikacji i budowy wizerunku z poszanowaniem norm społecznych.
  • Zrozumieniu roli nowoczesnych platform komunikacyjnych w obszarze public relations.

Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu to nie tylko zdobycie wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim rozwijanie praktycznych umiejętności, które są niezbędne w dynamicznym środowisku biznesowym. Wszystkie te elementy składają się na kompleksowe wykształcenie w dziedzinie komunikacji wizerunkowej, przygotowując naszych absolwentów do wyzwań współczesnego świata biznesu i zarządzania.

 

Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu, i co dalej?

Absolwenci specjalności Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu są aktywnie poszukiwani na rynku pracy. Zdobyte umiejętności otwierają przed nimi szerokie spektrum możliwości zawodowych takich jak:

  • pracownik działu marketingu,
  • pracownik agencji reklamowej,
  • pracownik działu PR,
  • strateg ds. rozwoju produktu,
  • product manager,
  • działy promocji,
  • agencje public relations,
  • działy organizowania wydarzeń.
ZOBACZ TAKŻE:

AKTUALNOŚCI Z POZNANIA:

Nasi Partnerzy